Ο Brian May είχε τάσεις αυτοκτονίας μετά το θάνατο του Freddie Mercury

Ο Brian May αποκάλυψε τις δύσκολες στιγμές που πέρασε μετά το θάνατο του frontman των Queen, Freddie Mercury, και δήλωσε πως κατέρρευσε ψυχικά και συναισθηματικά λίγο μετά το χαμό του Mercury από Aids το 1991.

 
«Ένιωθα τελείως άρρωστος. Ήμουν πληγωμένος και ειλικρινά ένιωθα ανήμπορος. Πέρασα σοβαρή κατάθλιψη, με είχε καταβάλει η αίσθηση της απώλειας».

«Όταν βρίσκεσαι σε ένα συγκρότημα που περιοδεύει συνεχώς, η οικογένεια και οι φίλοι σου έρχονται αναπόφευκτα δεύτεροι. Και όταν αυτό τελειώνει, αντιμετωπίζεις την πραγματικότητα. Η μπάντα διαλύθηκε, ένιωθα φοβερή μοναξιά, αυτή ήταν η οικογένειά μου».

Συνεχίζει: «Χάσαμε τον Freddie και τον πατέρα μου περίπου την ίδια εποχή. Δεν ήθελα να πιστέψω στην αγάπη, έχασα τον εαυτό μου ολοκληρωτικά».

Ο May αποσύρθηκε σε μία φάρμα στην Αριζόνα για να αντιμετωπίσει τα προβλήματά του. «Έπρεπε να πάω σε αυτό το μέρος, να απομονωθώ και να αποσυρθώ από τη ζωή μου. Σταδιακά, οι τάσεις αυτοκτονίας μου διαλύθηκαν. Το πρόβλημα ήταν αποκλειστικά δικό μου, όταν άρχισα να με "διορθώνω" η ζωή απέκτησε ξανά νόημα».

Ο Freddie Mercury αποκάλυψε δημόσια ότι έπασχε από AIDS μία ημέρα πριν πεθάνει. Ο May παραδέχεται πως οι φίλοι και οι συγγενείς του έλεγαν συνέχει ψέματα για να προστατεύσουν την ιδιωτική ζωή του τραγουδιστή.

«Ο Freddie είχε δοκιμάσει κάθε δυνατή θεραπεία. Έκανε παραγγελίες για νέες θεραπευτικές αγωγές που έφταναν από την Αμερική με ειδικές πτήσεις. Έλεγε πως η νέα γενιά θα καταφέρει να θεραπεύσει τον ιό. Και το θλιβερό είναι πως αν αυτό συνέβαινε 12 μήνες αργότερα ίσως να είχε βελτιωθεί πολύ η υγεία του, αφού τότε έγινε σημαντική πρόοδος στη μελέτη του HIV και νέες πιθανές θεραπείες βγήκαν στην κυκλοφορία».

«Λάτρευε τη ζωή. Βίωνε κάθε τι στο έπακρο. Και πλησιάζοντας στο τέλος, όταν συνειδητοποίησε πως δε μπορούσε να απολαύσει τίποτα πια, αποφάσισε να κόψει τα φάρμακα. Υπέφερε και δυστυχώς δεν υπήρχε τρόπος διαφυγής. Κάναμε ό,τι μπορούσαμε για να είναι όσο πιο άνετα γινόταν, και ήταν ευγνώμων για όλα» From:www.rocking.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου