ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ: Άλλον ένα χρόνο ο Νικοπολίδης


Ο Αντώνης Νικοπολίδης ανακοίνωσε στον Σωκράτη Κόκκαλη την απόφασή του να συνεχίσει για μία ακόμη χρονιά να υπερασπίζεται την εστία του Ολυμπιακού. Ο διεθνής τερματοφύλακας απάντησε θετικά στην πρόταση του Ολυμπιακού να συνεχίσει για έναν ακόμη χρόνο και η πειραϊκή ΠΑΕ ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας τους για την προσεχή αγωνιστική περίοδο.

Ο Νικοπολίδης θα παίζει μπάλα λοιπόν μέχρι τα 41 του με σκοπό να αποχωρήσει στο τέλος της επόμενης χρονιάς ως πρωταθλητής από τον Ολυμπιακό και εν συνεχεία να μείνει στην ομάδα από το άλλο πόστο που του προτάθηκε, αυτό του γενικού αρχηγού.

Η δήλωσή του στην ιστοσελίδα του συλλόγου:«Επιθυμώ να ενημερώσω τους φιλάθλους του Ολυμπιακού ότι η τελική απόφασή μου είναι να συνεχίσω το ποδόσφαιρο για μία ακόμη χρονιά. Η αρχική απόφασή μου, όπως άλλωστε την είχα μεταφέρει στη Διοίκηση, ήταν να σταματήσω μετά τη λήξη της φετινής αγωνιστικής περιόδου. Μετά, όμως, από την συνάντησή μου με τον πρόεδρο του Ολυμπιακού, κύριο Σωκράτη Κόκκαλη, ο οποίος μου ζήτησε είτε να συνεχίσω να παίζω για έναν ακόμη χρόνο, είτε να αναλάβω τη θέση του Γενικού Αρχηγού του ποδοσφαιρικού τμήματος, αποφάσισα, μεταξύ άλλων και για λόγους ποδοσφαιρικού εγωισμού, να συνεχίσω, καθώς πιστεύω ότι έχω τόσο την δύναμη, όσο και την θέληση για να προσφέρω ουσιαστικά, προκειμένου η ομάδα μας να έχει μία επιτυχημένη αγωνιστική περίοδο.»
From:Nooz.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου