Κάιτα: "Έχω δεχθεί απειλές για τη ζωή μου"



Η ενέργεια του Σανί Κάιτα να κλωτσήσει τον Τοροσίδη στην αναμέτρηση της Ελλάδας με τη Νιγηρία μπορεί να βοήθησε τα μέγιστα την Εθνική να ανατρέψει το σκορ και να πάρει την πρώτη της νίκη σε Παγκόσμιο Κύπελλο, αλλά έχει βάλει σε κίνδυνο τη ζωή του ποδοσφαιριστή.



Αυτό αποκάλυψε ο ίδιος ο 24χρονος άσος, μιλώντας στο Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ξεκαθαρίζοντας όμως πως δεν τον επηρεάζουν, καθώς άλλος είναι που αποφασίζει για τέτοια πράγματα: “Ναι, έχω δεχθεί κάποιες απειλές για τη ζωή μου. Στάλθηκαν στο e-mail μου, αλλά δεν με ενοχλούν γιατί, ως Μουσουλμάνος, μόνο ο Θεός αποφασίζει ποιος ζει και ποιος πεθαίνει.

Όλα σ' αυτήν την γη βρίσκονται στα χέρια του Θεού, είτε είναι η ζωή σου είτε κάτι άλλο, και, αν ο Θεός δεν το επιτρέψει, κανείς δεν έχει τη δύναμη να με σκοτώσει. Μόνο ο Θεός ξέρει τι θα συμβεί αύριο. Αυτός κρατάει τη μοίρα μας. Αυτό με διδάσκει η θρησκεία μου".

Μάλιστα, όταν του επισημάνθηκε ένα ανάλογο περιστατικό με τον Αντρές Εσκομπάρ, ο Καϊτά, τόνισε: “Δεν παρομοιάζω την περίπτωσή μου με αυτή του Εσκομπάρ, επειδή όλοι έχουν τη μοίρα τους σ' αυτήν τη γη. Πραγματικά μπορώ να καταλάβω την απογοήτευση, μετά απ΄ ότι συνέβη με την Ελλάδα.

Είμαι ακόμη πιο απογοητευμένος, επειδή, από την στιγμή που άρχισα να εκπροσωπώ τη Νιγηρία σε διεθνές επίπεδο, πρώτα με την ομάδα κάτω των 20 ετών, την Ολυμπιακή ομάδα και την Εθνική ανδρών, ποτέ δεν είχα πάρει κίτρινη κάρτα, πόσο μάλλον να αποβληθώ. Ο προπονητής μου, μου είπε ότι ήταν απογοητευμένος μαζί μου λίγο μετά τον αγώνα, αλλά από τότε τόσο το τεχνικό επιτελείο όσο και οι παίκτες έχουν συγκεντρωθεί γύρω μου, προσφέροντάς μου λόγια ενθάρρυνσης".

Όσον αφορά το μέλλον της Νιγηρίας, στο Παγκόσμιο Κύπελλο, απάντησε: “Παραμένω πολύ αισιόδοξος, τόσο ως άτομο, αλλά και ως μέρος της ομάδας. Η προσοχή όλων μας είναι στραμμένη στο επόμενο παιχνίδι και η προσευχή μας είναι να νικήσουμε την Τρίτη και να προκριθούμε στον επόμενο γύρο. Είμαι Νιγηριανός και υπερήφανος που είμαι Νιγηριανός”.
from:sport24

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου